02 iunie 2012

Suflete Pereche episodul 144

http://filme-ful.do.am/_ld/16/74061899.jpg

Suflete Pereche ep 144 poate fi urmarit pe 02 Iunie la ora 19:30 pe National TV, Suflete Pereche episodul 144 este transmis si in reluare ca de obicei a doua zi pentru a avea toata lumea sansa sa urmareaca Suflete Pereche ep 144, Suflete Pereche episodul 144 online subtitrat. Un serial de este difuzat in tara la noi din decembrie 2011 acum a ajuns foarte departe si cei care l-au urmarit cu siguranta nu vor sa rateze Suflete Pereche episodul 144.



33 comentarii:

Anonim spunea...

CORECT ABIA ASTEPT .
LOCUIESC IN ANGLIA NU MAI PE INTERNET IL POT URMARI
ABIA ASTEPT SA POSTEZI EPISODUL
O ZI BUNA

filme-ful.do.am spunea...

cred ca dupa ora 21 o sa fie adaugat....nu pot inainte de difuzare

Anonim spunea...

OK MERSI MULT

Anonim spunea...

e un film super frumos si ne da multe lectii de viata,astept cu nerabdare sa vad acest episod.multumesc

filme-ful.do.am spunea...

exista o intarziere in adaugarea serialului...si ne cerem scuze....

filme-ful.do.am spunea...

este si foarte vizionat in reluare pe net

Anonim spunea...

stiti daca mai dureaza mult pana il puneti pe net?sunt f. obosit si sa stiu daca mai stau.apoi nu mai am posibilitatea 2 saptamani sa-l vad.va rog sa urgentati putin daca se poate.este un film f. bun si m-am atasat de el,desi de obicei femeile urmaresc telenovelele.acest serial are multe sfaturi intelepte si este plin de miez.multumesc pt intelegere.

filme-ful.do.am spunea...

avem probleme cu programul de editat si cu netul....asa ca nu promit ca va fi sigur in seara asta....mai trebuie si incarcat pe youtube

Anonim spunea...

buna dar nu pot intelege de ce pana nu se difuzeaza la tv noi de pe interenet nu putem vedea eu dupa mine asa asi cede cai corect ca noi de pe internet trebuie sa vedem primi si cu mai multe episoade inaintea ca cs fie difuzat pe tv. astep un raspun va multumesc si o zi buna .la revedere

Anonim spunea...

cel mai frumos serial

filme-ful.do.am spunea...

nu se poate incarca pe net episodul inainte de difuzare pentru ca nu este nicaieri pe net....si apoi mai exista si drepturi de difuzare...sper ca in dimineata asta sa il incarcam

Anonim spunea...

dar cand difuzati suflete pereche ep 144 ???????????????????????

filme-ful.do.am spunea...

eu am avut probleme cu internetul....astept un prieten sa vina care l-a inregistrat...scuze de intarziere

Anonim spunea...

oooooooooffffffffff greu
inca ma i astept episodul pop

filme-ful.do.am spunea...

curand...il adaugam...

Anonim spunea...

mai dureaza mult sa difuzati filmu?????????????

Anonim spunea...

dar puteti sa ne spuneti cand difuzati filmul

Blaaa Blaaa spunea...

OFfffffffff... Mai dureaza mult pana il puneti ?

Anonim spunea...

chiar neseriosi sunteti

filme-ful.do.am spunea...

tu ce ai fi facut daca nu ti-ar fi mers internetul....inca caut pe cineva care il are inregistrat sa-l incarc pe youtube

Anonim spunea...

imi cer scuze daca te'am suparat da nu pot sa'l vad decat pe net un SALUT din spania

filme-ful.do.am spunea...

nu m-ai suparat dar sa stii ca nu este asa usor sa adaugi un serial tv pe net....stiu ca nu-l puteti vedea decat pe net....si ne dam silinta sa-l postam dar uneori mai avem si viata personala

Blaaa Blaaa spunea...

:((( Il urmarec de cand a inceput si il vreau :(((( Mama mea plange... Ma puteti ajuta ???

filme-ful.do.am spunea...

stai linistita ca o sa-l vada si ea si tu

Unknown spunea...

in seara asta avem vreo sansa sa vedem episodul 144??????????????????????????????????????

Unknown spunea...

avem vreo sansa sa vedem ep 144??????????????????

Anonim spunea...

va rugaaammm...putem vedea astazi episodul 144??

filme-ful.do.am spunea...

Pana rezolvam treaba cu ep 144 am adaugat ep 145 aici: Suflete Pereche episodul 145

Anonim spunea...

si ep 144 va fi adaugat astazi??

filme-ful.do.am spunea...

speram...dar pana ayunci avem ep 145 aici : Suflete Pereche episodul 145

filme-ful.do.am spunea...

gata este postat

Anonim spunea...

multumesc,multumesc

filme-ful.do.am spunea...

pe teava inca nu-l putem urca...

Trimiteți un comentariu

Fara spam si cuvinte urate

 

DA UN LIKE DACA-TI PLACE

By Making DIfferent / +Get This!
INCHIDE